ponedjeljak, 9. ožujka 2015.

Kako je sve počelo?!

Teško je  točno reći što je to što čovjeka gurne u vrtlarstvo. Nekada je to želja da se uživa u plodovima svog rada, a ponekad samo odluka da si nađe hobi koji će mu omogućiti kreativno iskorištavanje slobodnog vremena.

 

U svakom slučaju, nakon što je ideja rođena i nađeno zemljište na kojem će se izgrađivati vrt, treba se temeljito pripremiti za svešto slijedi.

Moja je odluka  bila da kreiram bio vrt jer je to u skladu s mojim životnim principima. Uživati u prirodi i svemu što pruža bez trovanja životinja i zemlje.

Slijedilo je mnogo čitanja i istraživanja.
Tu bi istaknula knjige “Bio vrt” Marie Luis Kreuter i “Zeleni kvadrat” Kornelije Benyovsky Šoštarić kao dvije glavne niti vodilje mojeg malog projekta. Ma, možda to i nije istina!? Glavnu riječ u određivanju vrtlarskog smjera u kojem sam krenula je imala “Vrtlarica” - već spomenuta Kornelija Benyovsky Šoštarić.

Radi se o kratkoj, dokumentarnoj televizijskoj seriji namjenjenoj vrtlarstvu i svemu vezanom za pojam vrtlarstva.

I zaista, u mojim očima gospođa Kornelija ima jako privlačne metode vrtlarenja.
U njenom radu ne postoji uporaba kemijskih gnojiva ili pesticida. Sve se zasniva na ravnoteži koju priroda sama postiže uporabom pravilnih vrtnih kultura. Tu su dobrodošle razne bube, gušteri i ptičice te samoniklo bilje kao i ljekovite trave.
Dobra kombinacija cvijeća i povrća uz upotrebu prirodnih gnojiva i prirodnih pesticida dovodi do značajnih vrtlarskih rezultata. To znači mnogo mirišljavog šarenila, sočnog voća i povrća koje je spremno postati ukusni zalogaj odmah nakon berbe. Mmmm....

Jedva čekam prve rezlultate, a za sada su moji počeci skromni - mnogo posjećenih foruma, mnogo pročitanih savjeta, nabavljeno sjeme koje sam posijala u čašice jogurta i čekanje toplijih dana koje donosi sunčano proljeće.
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaka izrečena riječ je dragocjena i zato vam veliko HVALA!